keskiviikko 4. marraskuuta 2015

UUSI BLOGI

Hei kaikki! Olen tehnyt uuden blogin , kuvia ei ole eikä tekstiä, mutta aion lisätä tämän päivän aikana.
Tein uuden blogin, koska haluan aloittaa alusta, haluan ns. uuden elämän. En poista tätä toista blogia, koska onhan se mukava vanhoja muistella aina välillä. Katsoin vanhoja blogitekstejä, ja voin sanoa, olen kyllä muuttunut aikalailla, en kyllä ihmettele koska olin silloin teini kun noita kirjoittelin, nythän olen nuori naisen alku. Ja aion parantaa elämäntapoja, ja unohtaa menneet ja mennä eteenpäin elämässä, minun kihlattuni kanssa :) Alkakaahan lukijoiksi uuteen blogiin jos kiinnostaa! :) Sinne tulee kuvia ja tekstejä paljon :) pakko myöntää että olen aika laiska ollut, mutta nyt on aika panostaa tähänkin hommaan! Kiitos jo etukäteen! Tässä linkki: http://nellisstory.blogspot.fi/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti